Sol, blåst och snön smälter! + PLANER

Javisst äre så hörrni!
Man känner verkligen att våren är på ingång!
Och idag har jag sett en krokus!


En gammal bild sen förra året!

Planer i sommar!
Ja, så är det!
De blir en resa i de schööööna Sveariket :)
Men vart blire de?
Det blir uppåt i landet, alltså Norrland!
För oftast om ska semestra i Svergie blir de att man åker till västkusten eller nått.
Var där förra året, så tycker de skulle va kul att få se nått helt nytt!
Som typ Norrland!

Fast helt nytt är de inte för mig eftersom jag har släktingar där, vem vet man kanske tittar förbi där en sväng? :)
som planerat så ska vi till Kiruna, ja när man ändå ska uppåt så SKA man uppåt ;)
Och vem vet? man kanske ska köpa sig en bil fräsch bil när man ändå är där ? (y)

Men har ju som sagt en bil nu! Wiiie :D
OCH vilken bil är min nu då?


huhu!?
:D

Blev visst ett långt inlägg ^^
Men de är kul :)



Kommentarer
Postat av: Nils

Jag känner igen den där bilden och sist jag såg den så var det inte din bil på bilden.



För övrigt bra sommarplaner!



/n

2011-03-22 @ 18:34:40
Postat av: ChewBacca

Haha!

yepp du som tagit den ;) nix men nu är den :D

Ajjemän!

2011-03-23 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0