Jag är världens lyckligaste!

Ja de är jag faktiskt!
Jag är stolt över den jag är. Jag bryr mig inte hur jag ser ut eller hur jag klär mig. Jag kan gå runt i skitiga kläder om de skulle vara så. Men jag är ändå samma omtänksamma person innanför kläderna! 
Jag VET att det finns många som tycker att jag är en idot, ful, dum i huvudet å allat annat som är skit! men de bryr jag mej inte om för fem öre! Jag vet att folk snackar skit om en. Men dem nötterna får vell hålla på om dem nu så gärna vill lägga energi på de. Har dem inget annat för sig så visst absolut fortsätt så!

MEN tummen ner för dem!


Dem har inget liv helt enkelt....


MEN!
Jag har en underbar pojkvän!
En underbar familj och svärfamilj!
Vänner som verkligen ÄR ens vänner!



Så varför skulle jag vara missnöjd?








Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Hej!

Såg att du var med i designtävlingen. Ska vi göra ett byte? Du röstar på mina 3 klänningar och jag röstar på din/dina, deal? :D TACK! Länk på min blogg.



Funkar det inte? Sök på "Evelina Friman" ^^



btw, nice blogg (:

2011-06-24 @ 11:48:58
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: ida

Jag har röstat på din fina klänning, skulle du kunna rösta på min nu sötnos? - http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=B0CMetokpiz5qtJp2gTruMD7SBuNtWevWe6yLjW1ILtw43csWvZG <3 Tack isf! :)

2011-06-24 @ 12:03:42
URL: http://idalager.blogg.se/
Postat av: Chewbacca

Hejsan!

jag har röstat på era klänningar :)

2011-06-24 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0