Skärpning!

Ja... jag måste skärpa mig nu ^^
Har inte blogga på ett tag men mycket annat man har gjort istället :)

I lördags så var jag i Kolmården med Clas, Petra och Per!
Riktigt skojjsigt må jag säga :) men dock hade vi otur med vädret när vi skulle åka den dära korgen runt safarit. De öste ner regn, och ja... Vi blev blöta så åkte i stort sätt hem efter den åkturen.


Blev inte alls många bilder tagna i från mig då ^^ Men här är en iaf :)

I Fredags så var vi nere på bowlingen och kollade på
Tupelo Highshots!
Det var riktigt bra  :) även fast dom inte spelade den låten jag ville höra ^^


Här kommer en bild på dom! :)

Har gjort en massa annt oxå men kommer inte ihåg allt ^^
Men slänger upp liten bildbomb här :)


Smulan vaktar maten!

Skrållan '' Flösmunken'' som vi oxå kallar han för ^^


Smulans '' nya '' sovplats. Fruktkorgen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0