Ska bli gött!

Imorn är det Fredag.
Och de ska faktiskt bli skönt. Brukar faktiskt aldrig tänka så :)
Men mycket och göra nu stressigt och dåligt humör och dåligt bemötande..... suuuck!

Men måste tänka posetivt :)

När jag kom hem idag så slängde jag mig i sängen typ på en gång för var förbannat trött. Så jag sov nåra timmar. Sen drog vi iväg till Clas päron en sväng :)
Bor 2 jätte söta barn på deras gata. Vi hälsar alltid på dem när vi åker förbi. Och idag så följde dom efter oss en bit och bara stog och tittade på oss ^^ De var precis som att dom ville gå fram men ändå inte vågade :)

Sen blev de en promenix med Petra! alltid lika trevligt ;)

Men nu så ska jag sova gött och drömma sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0