Lördag

Det var riktigt skönt att få sova ut idag. Men Clas skulle jobba idag så han gick redan upp vid 05:00! krake :/ men men han var tvungen så :)
Själv gick jag upp vid 9! Käkade lite frukost och bara njöt av att de är lördag. Passade på att städa och tvätta medans Clas jobba :) så har fått mycket gjort idag.

veckan som har gått har varit riktigt bra. lite knasheter hit och dit men vad vore en vecka utan knas ;)?

Började med att jag skulle åka och hämta Clas på jobbet. hämtade upp han sen åkte vi och tanka. sen skulle vi hem och laga mat. men av en ren rutin så åkte vi till clas föräldrar ^^ höhö!

Sen va de juh oxå när Annika och jag var ute i trädgården:

Annika å Rebecca stod ute i trädgården och åt svarta vinbär.
Rebecca:
vad heter dom där röda vinbären?
Annika: Röda vinbär
Rebecca: Jaha, just ja ( kollar runt lite och bara njuter av luften
Annika: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Rebecca:
Varför skrattar du?

Ja tokerier^^
Men de var inte slut där :P
Skulle plantera en buske så skulle gå och hämta jord. Annika skulle gå in.Jag följde efter henne in i hallen och tog upp en sko och var på väg ut. '' Vafan de här är juh inte jord ''!

Kan säga att de var en knas dag!


får bli en bild från Grekland för 1 år sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0