en liten uppdatering!

Ett tag sen man skrev nått här så får ska göra de nu!

Påsken har varit bra må jag säga, fint väder å massa god mat! känns som man har gått upp massor nu efter helgen! haha

Idag så har man först jobbat, och om ett tag ska jag till vårdcentralen på återbesök. Var där förra veckan och tog massa prover å sånt skit! :S hatar sprutor!
och efter de så ska clas å jag gå ut en lite sväng med Prillerill. Sen efter de så blire att åka en sväng in till Örebro å handla lite smått å gott :) ska även kolla på en säng. För de är faktiskt trång å ligga i en 120 säng när båda ligger på mage å sover! så ja de behövs en större säng :)

Vad ska man skriva mer?
imorn ska jag å clas på massage! gud så skönt de ska bli :D

De får räcka så här förtillfället :) kan inte tänka just nu! har bara en sur gubbe i skallen som irriterar mig haha!

tjingeling så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0